8 juli 2010

Misären på Vallmansgatan

Det är synd om mig. (Naturligtvis inte om man jämför med indier som bor i pappskjul tre meter från järnvägen och varken har mat eller kläder eller iphone). Men jag bor i Falun och anser därmed att mina problem räknas som allvarliga. 
Status mikrolägenhet: Gammal bokhylla skrotad. Ny bokhylla
i 48 000 delar i kartong som tar upp hela golvet (blir förmodligen ihopsatt någon gång i höst om jag känner mig själv). Böcker på alla ställen som inte är golv.
Status kök: Man kan säga så här, att om hälsovårdsnämnden gjorde ett spontanbesök skulle det bli köpta matlådor i fortsättningen och plastband i min lägenhet som det står DANGER eller POISONOUS på.
Status maskinparken: Fortfarande punka. I dag gick ett lager på rullskidorna. Okej, det blir bra träning, men är lite tråkigt att inte kunna röra sig ur fläcken.

Inga kommentarer: