23 juli 2013

Ett halvt psykbryt, en avåkning och två elefanter senare

 
 Hamnade på en väg som Fan själv måste ha skött servicen på, ett bottenlager med skogsmaskinstvättbräda, ett mellanlager med lös sand och som topping stora dansande stenar. Var väldigt nära att göra en Staffas (slänga cykelhelvetet in i skogen), men jag hade för långt hem för att hinna gå. I stället träffade jag en tant som hade åkt av vägen och jag glömde bort att jag var arg. Elefanterna, dom bara stod där och har inget med historien att göra. Slut

5 kommentarer:

Lennart sa...

Irriterande, men grymt rolig idee nedan med skorna.

Gillade surfingbrädan, men har du inga slalompjäxor :-)?

Anonym sa...

Ha, ha. Den turen minns jag. Så här i efterhand rätt kul faktiskt! /Staffas

Lina sa...

Lennart: Vi åker inte så mycket slalom på Vallmansgatan.

Staffas: Jag tyckte att det var roligt redan då.

Grannen igen sa...

Funbeat-testet 84!

Lina sa...

Grannen: Var nog så koncentrerad på att hänga med barnet att jag missade fötterna den gången.