17 feb. 2014

Blått

Kommer du ihåg förra gången det var sån här färg på himlen? Det gör inte jag, men det känns som att det var på tiden att solen visade sig. Det är på tiden att jag hör av mig också. Jag har ägnat senaste veckorna åt att vara sjuk (i allmänhet) och arg (i synnerhet). Så arg att jag har haft svårt att sova, och när jag inte sover blir jag inte frisk, och är jag inte frisk kan jag inte röra på mig, och när jag inte rör på mig blir det svårare att sova. Dålig cirkel alltså, men nu är det bättre. Jag kommer att börja jobba som vanligt folk i mars, dagtid måndag till fredag. Det är inget jag ser fram emot, men min i bransch (dagstidning) är inte så mycket tårta och ballonger nu för tiden. Jag skulle tror att det innebär hejdå till den här bloggen, men det återstår att se.

5 kommentarer:

EvaLK sa...

Åh nej, inte hej då till bästa bloggen! Då gråter i alla fall jag!

Nipe sa...

Fel, fel, fel ;) det går alldeles utmärkt att blogga trots att man jobbar dagtid :)
Men fasen vad trist med jobbet, jag förstår att du inte är nöjd med det.

Anonym sa...

Det vore väldigt trist om du slutade blogga - tycker jag.

/Staffas

Lina sa...

Tack, alla.
Jag hoppas att det känns bättre om några veckor.

Unknown sa...

Det blir bättre efter ett par veckor. Man får liksom anpassa sig och gilla läget.