28 okt. 2011

Mera Cat Ba

 
Jobbar val inte ihjal mig direkt. Pa havet i gar, och det ar fortfarande sanslost vackert. I dag bestamde jag mig for att gora en "trekking in wild forrest", alltsa en sjysst promenad i fin skog. Trodde jag. Brukar ju ofta kanna mig fel nar det galler klader, men fragan ar om det inte blev nytt personligt rekord i dag. Det var tamejtusan riktig djungel, med ormar och grodor och apor och kryp och fortio tusen miljarder mygg och en igenvuxen stig ibland. For det mesta ingen stig alls. Och dar star jag i shorts och tshirt. Hade som vanligt tur som en tokig och blev insmord i kemikalier av ett franskt par. Annars hade jag nog inte haft nagot blod kvar i kroppen nu. Ja ja, det som inte dodar osv. Nya tag i morgon.

1 kommentar:

Anders W sa...

Tycker hemskt mycket om andra bilden. Om jag inte vara så hemkär så skulle jag nog åka till Vietnam. Fint att läsa att du verkar ha det bra!