20 aug. 2013

Snabba och snygga runt Tisken

 
Tolv till start runt Tisken i dag (varav tre i Lenas snygga kjolar). Jag hade många dåliga ursäkter för att inte vara med. Får skärpa mig, vet ju att det är riktigt bra träning. 18.00 på tisdagar går startskottet, det är bara att dyka upp vid Tiskenparkeringen, kostar inget. Supersnabba Daniel Lindholm (som jag inte ens hann fånga på bild) sprang på låga 9 minuter, resten av gänget var jämnt utspridda och någon minut senare var alla i mål. Bra jobbat! Fler kort här.

5 kommentarer:

EvaLK sa...

Tack fotografen, skicklig som vanligt! Och bra på att heja och peppa! Men tyvärr är de övriga korten "forbidden" för både Leffe och mig.

Lina sa...

Men… Kolla om det blev bättre nu.

Michael sa...

Lidingöloppet kommer närmare. Snart finns inga ursäkter längre :-) På onsdag nästa vecka finns ett perfekt tillfälle till ett bra träningspass. The Run (www.therun.nu) på Lugnet med en minst sagt utmanande bana...

Lina sa...

Tack för tips!

EvaLK sa...

Jag ska ju inte tjura i grannens blogg, men faktum är att The Run i Falun går samma dag som Älven runt i Borlänge. Och det var inte The Run som fick sanktion först... Jag menar, det finns så många dagar att välja på och så få tävlingar i Dalarna att det är onödigt och dumt att lägga tävlingarna samma dag. Nu tar man deltagare från varandra i stället för att samarbeta.