21 juli 2016

Årets roligaste pass med historiens sämsta gruppbild

Världens sämsta gruppbild? Förmodligen, eftersom bara halva gänget är med.
Det kan ha varit årets hittills varmaste kväll, men trots 26–27 grader och mitt i semestern dök över 20 träningsvilliga upp för 'brutala' skidgångsintervaller i Mördarbacken. Så himla kul! Skön mix av triathleter, löpare, cyklister, skidåkare, Friskisare och annat löst folk. Tyvärr får fotografen underkänt, men ni får tro mig när jag säger att det blev ett grymt bra pass. 

8 kommentarer:

EvaLK sa...

Det var ett grymt bra och roligt pass även då jag inte är med på gruppbilden. Hade väl inte hunnit upp då... Tack Lina!

Lina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lina sa...

Ja, visst var det kul!
Att du inte är med på bilden kanske beror på att du körde fler intervaller än många andra?

Kristin sa...

Så roligt! Tack för inbjudan; hoppas att det blir fler gånger! :)

Lina sa...

Så kul att du var med, och shit vad du imponerar, Kristin!

Unknown sa...

Det känns i vaderna fortfarande. Och jag lyckade hålla mej i från allt vad kamera hette. :)

EvaLK sa...

Karin var ju på samma ställe som jag, vi kämpade i backen när de andra slappade framför kameran! :-)

Lina sa...

Jag får skärpa mig nästa gång, helt enkelt!