10 juli 2016

Bilder från Mörksuggejakten

Nej, jag har inte kört Mörksuggejakten än – trots att den väl är relativt enkel, tekniskt sett, och trots att den går ett stenkast från där jag växte upp. En (annan) vacker dag, kanske.
I dag försökte jag heja och knäppa kort samtidigt som jag langade åt Carlsson,  men det blev nog varken hackat eller malet. Hann till exempel inte se några damer och misstänker att mina "parkeringar" inte var helt reglementsenliga. Jag spelade in en liten film om hur det är att vara hejarlangare och en hel hög halvtaskiga kort finns här. Rättvik levererade i alla fall kalasväder, och fort som tusan gick det för cyklisterna. Resultat här.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej, jag hittade en bild på mig själv, finns det möjlighet att spara den?

Lina sa...

Javisst, Jan.
Hör av dig om du vill ha bättre upplösning än den i Picasa.

Unknown sa...

Det är den med en pojke på en höbal. Gillade bilden skarpt och lägger gärna upp den med fotocred på sociala medier . Du får gärna maila den till janne.lundby@gmail.com