10 sep. 2010

Prova Friskis!

Eftersom skallen vägrade somna innan åtta i morse blev det lite ändrade planer. Hamnade i en fullsmockad pumpsal på friskis. För mig är det ju bra träning bara att vistas bland normala människor. Men jag överskattade som vanligt min förmåga och behöver nog mitella till båda armarna i morgon. Friskis kör Kick off i helgen, massor av pass – helt gratis för alla. Jag tycker att du ska gå dit och prova om du inte redan är medlem. Det är inte så jäkla tokigt. Men fruktansvärt kul. Och om du inte är lagd åt svettas-i-grupp-hållet bjuder Lisa på kola.
Bara det är ju värt ett besök!
Klicka om du ser dåligt.

1 kommentar:

Lisa sa...

...och är man inte lagd åt kola-hållet så bjuds det även på ett och annat äpple, och är man inte lagd åt hållet att man gillar mig så finns det hundratalet fina funktionärer av olika sort som man kan bjudas av istället. något eller någon för alla, alltså.