13 sep. 2010

Recept på framgång?

Mindre än två veckor kvar till Lidingöloppet. Har kvar ett program som farsan satte ihop till mig och Nettan för några år sen. Funderar på att köra samma upplägg i år, för 1984 funkade det i alla fall bra.
Det kanske inte går att läsa, men kortfattat består träningen av 15/15, 70/20, treminuters,
en och annan tävling och träning på "Linas bana", som var en slinga ovanför huset i Rättvik.
Gissar att den var runt en kilometer. Vet att rekordtiderna (för det var väl rekordförsök nästan varje gång?) blev inristade i ett träd, men jag vet inte om trädet finns kvar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!
Har du satt upp nåt mål inför Lidingöloppet rent tidsmässigt?
Kram M

Lina sa...

När jag sprang lilla för några år sen (25) hade jag en kilometertid på ungefär 3.30, så rimligtvis borde jag väl springa på runt 52 minuter ungefär…
Skulle säga att dubbla kilometertiden får vara någon form av skamgräns.