24 aug. 2014

Två utflykter och en magsjuka senare

Det funkade inte, så jag sa upp mig och åkte på semester i stället. Cykelluffade några dagar i Ålands norra skärgård (väldigt fina vägar, 6 euro för fyra dagars obegränsat båtåkande, väldigt många huggormar) och fortsatte i bil till Norge. Där var det lite dyrare, men ojojoj vad dom har mycket fint att klättra upp på. Kom hem med något som kan ha varit magsjuka från Hell och som däckade mig helt en vecka. Nu är jag på benen och ska väl så smått försöka få ordning på tillvaron. Norgekort här och några stackrare från Åland här.  

3 kommentarer:

Nipe sa...

Äntligen!!!!! Du är tillbaka igen!
Trist med jobbet, men jag förstår dig - har väl ungefär samma tankegångar just nu. Vart i Norge var ni? Måste dit, inser jag!

Anonym sa...

Äntligen! Vid pennan/ordningsam på slaggatan

EvaLK sa...

Norgebilderna är underbara men jag får höjdfrossa bara av att titta på dem! Det är speciellt en jag skulle vilja höra mera om!