28 maj 2011

Lost. Igen

Vi möttes upp på 293:an, som synes fina och pigga och glada. 
 
Det var vi nog här också, även om det började bli oklart åt vilket håll norr låg.
Det var faktiskt dom som bad om att föreviga detta kompassapp-, gps-, kartmoment. Två elitorienterare, totalt lost tack vare att jag fortfarande leveri någon slags värld där jag alltid tror att jag hittar. "Jag kanske inte vet var jag är just nu, men snart. Säkert". Vi kom faktiskt tillbaka till civilisationen. Inga tårar, men med något stukat självförtroende. Avslutade med säsongens fjärde eller femte punka.

3 kommentarer:

Stefan sa...

Det är en bacill som går nu. Har punkat nu 2 ggr av 2 möjliga.

Öijer sa...

Får jag gissa att ni på mittenbilden var ungefär här: http://kartor.eniro.se/m/a8ZxN

Lina sa...

Hm.
Skulle tro att vi var på väg upp mot Rolandsgläntan. Men visst har Eniro rationaliserat bort ett gäng vägar?