3 okt. 2011

Hackmora bergslopp 2011

Den här killen är en meter hög. Tror ni att han brydde sig om det?
Nä, han sprang tuffa Hackmora bergslopp, och det gjorde inte jag.
(Alltså, det är inget fel med att vara en meter hög, men om jag hade varit det hade jag säkert använt det som en ursäkt för att slippa springa).
Jag har inget att skylla på och lovar därför härmed dyrt och heligt att starta nästa år. Såvida jag inte är helkroppsgipsad.

(Var det vågen jag såg, världen?)

Okej, ni kan vänta, jag har ju faktiskt inte hasat mig upp än.
Man kan väl säga att alla (speciellt Maria Rydqvist och Lars Suther som vann) sprang för snabbt för att fastna i min kamera. Här finns resultaten.

1 kommentar:

Anders W sa...

Ställer du upp så kommer jag och hejar nästa år! Jag förstår i och för sig inte hur man orkar springa upp där, men det måste vara väldigt skönt om man lyckas!