14 sep. 2012

Farväl Falun

Har ni sett att dom håller på att rusta upp våran stavgångsbacke?
Ursäkta bloggtorkan, folket. Jag känner att jag behöver leva lite on the edge och tänker därför åka tåg till Arlanda i morgon. Signalfel. Lövhalka. Älg på spår. Skräckscenarierna är oräkneliga. Men om allt går bra kommer jag att flyga till Shanghai. För att klättra upp på det här berget, cykla längs den här floden, bära ryggsäck i de här risfälten och kolla på några gamla hus. 9 veckor har jag att förvalta, så kanske hinner jag med den här kullen också. I vilket fall kommer jag att få gå en hård kamp mot internetcensur (och inget internet alls), så jag skulle tro att det kommer bli glest mellan inläggen här. Ni får gärna hålla kontakt med mig, så att jag slipper känna mig ensammast i hela världen i glesbefolkade Asien. Men om ni vill ha svar är det mejl eller sms som gäller. Är tillbaka i november, förmodligen helt nerdekad efter två månader utan träning. Då kommer jag behöva er hjälp med att bli igångknuffad. Jag har några storslagna planer, men mer om det sen. Ha det fint, hörrni, och träna smart!
Rädd att jag är skiten i november.
Alltså, den här bilden har inte så värst mycket att göra med något alls. Jag fick punka i dag. Men vem tror ni halar fram en pump ur handväskan och ser till att jag kan rulla hem – om inte världens bästa granne?

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Spännande, och dessutom kommer du precis hem till den första skridskoisen.

Anonym sa...

wow!! Hoppas du får det riktigt trevligt.

Själv får man väl stilla blogabstinensen med att läsa den från början :)


/G

Öijer sa...

Du vet hur det är: borta bra men Falun bäst!