15 nov. 2012

Bot och bättring

Fick min dom av doktorn i dag: hypokondri med en släng av förkylning. Eller om det var tvärtom. Hör att det här låter fullständigt galet, men det enda materiella jag faktiskt har saknat under två månader med ryggsäck är knäckebröd och TRX:en.
Så jag gick till friskis.
Det var knökfullt, jag fick lock för öronen, näsan rann som en kran, musiken var bedrövlig och det var Hur Kul Som Helst! Kasserade in oktober och november månads första 20 effektiva minuter och kommer att känna det resten av veckan. Antar att det är lönlöst för mig att börja be, men jag lovar precis som Jona bot och bättring samt positiva tankar morgon middag kväll om jag bara kan få bli av med hypokondrin, för det här skulle jag vilja göra om.
Såg Rättviks egna U Bein i dag. Något färre munkar, annars same same.


Inga kommentarer: