23 jan. 2013

Som en Svensson (eller Larsson)

I dag har jag varit som en normal människa. Uppe okristligt tidigt (innan 10), satt inne hela dagen när det var vrålfint ute, sen var jag tvungen att återhämta mig lite (eftersom jag hade varit uppe okristligt tidigt, och dessutom ville jag se hur det hade gått på SM) och sen hade det blivit svart. Kallt var det ju hela dagen, och jag har väldigt svårt att inte frysa nu för tiden. Kanske har jag bara glömt bort hur man ska klä sig, för jag tycker att det blir för mycket eller för lite varje gång, och oavsett blir man ju som en isglass. Springa funkar i alla fall, så det blev en kort sväng i samband med annat tok. Det är ju rätt fint när det är svart också. Kanske ska prova det någon mer gång.  

2 kommentarer:

Grannen sa...

Eller kanske som en Larsson? :-)

Lina sa...

Precis!