18 aug. 2011

Lina och logistiken från helvetet

Har du funderat på att koordinera två Vasastafettlag någon gång?
* 20 gubbar, utspridda över halva Dalarna.
* 10 olika startplatser (Hur långt är det mellan Smågan och Mora?)
* 10 olika starttider (Jag åker upp på morgonen. Hur och var träffas vi?)
* Samåkning (Min sambo kan skjutsa mig till start – och ta upp den jag avlöser. Samt förutom mig senare även två personer till. Totalt fyra löpare med mig alltså. Vad säger du om det?)
* Semestertider. (Jag har tänkt att vara ute i skogen och hålla mig borta från alla datorer. Och jag tänker inte ha telefonen på).
* En bihåleinflammation och ett trasigt revben med tre dagar kvar till start.
***
Jag erbjuder alltså Dig en sträcka i Vasastafetten (Om det inte löser sig inom de närmsta timmarna). Du behöver inte tänka, bara hoppa in i en bil och sen ta dig för egen maskin mellan A och B. Och sen får du åka hem. Lördag förmiddag.

Måste förtydliga. Många på jobbet som inte rört sig på många år har kommit igång med träningen och ska vara med. Hur kul som helst!
Det jag klagar över är självförvållat och kunde enkelt ha avhjälpts med en dos framförhållning. Som jag inte direkt har för mycket av.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker du gör det imponerande bra! /Staffas