30 apr. 2012

100+

En ledig dag och en karta, mycket mer behövs inte för att jag ska ge mig ut på vansinnesprojekt.
Började med att inte tänka och körde fel väg till Borlänge.
Men sen blev det bättre. Hittade några riktigt fina vägar och stigar på andra sidan älven.
Järnvägsbron vid Lennheden kunde man ju ha cyklat över.
Men här var jag fortfarande vid ganska gott mod och fortsatte under bron mot Bäsna.
Stigen var riktigt fin ett tag.
Men sen började det hagla. Och Regna. I Djurås var jag ganska less.
Köpte en pucko och en macka på OK, då blev det lite bättre.

I Djurmo körde jag fel. Väldigt fel.
Flera gånger körde jag fel, faktiskt. Ville inte köra rv70, men just det här vägvalet var rätt kass.
Tog enkla vägen hem och lyckades nog pricka passets högsta fart exakt här.

Inga kommentarer: