23 aug. 2012

Skogsfiasko. Igen

Massor av störande moment i skogen. Alla sitter kvar.
Som om det inte var svårt nog ritade jag så taffligt att jag inte fattade vad som var kontrollpunkt. Stenen, typ.
Men det var väl inte bara succé och guldmedaljer i går. Det har ju varit jag+karta+ kompass=fiasko ett bra tag nu. Tänkte ändra på det och sprang en träningsorientering i Källviken. Det gick skitdåligt. Får ingenting att stämma nu för tiden. Hade funderingar på att anmäla mig till Bjursåsluffen på söndag, men efter det här kände jag mest för att grina. Annars är Bjurs ett perfekt tillfälle att springa öppen bana om du är sugen på att prova orientering.
Jag och Eva toppade förresten dt i går kväll. Stort.


4 kommentarer:

Leif_A sa...

Men det är inte du med kvasten på bilden?

Lina sa...

Skulle kunna vara jag, på en av alla Blåkullaresor.

Eva sa...

Undrar vars de där kantarellerna står och väntar på mig?

Lina sa...

Baksidan av Källviken var full av kantareller. Men jag tror att dom finns överallt nu.