18 aug. 2012

Vasastafetten 2012

 
 
 
Jag hade inte möjlighet att vara med från start i år, så jag fick springa mellan Evertberg och Oxberg i dt:s lag. Vi var såklart jättebra, till och med lite snabbare än förra året, trots att banan ska ha blivit tuffare. Min sträcka innehöll allt; asfalt, grus, stig, kärr, spänger och backar (väldigt mycket nerför, men det kändes som att det lutade lite uppför i Lundbäcksbackarna). Nöjd med mitt lopp, men behållningen är att det är så kul att springa med glada och duktiga kollegor. Det här gör jag gärna om.

2 kommentarer:

Eva sa...

Jag förstår att du vill springa med dina glada kollegor, men faktum är att jag hellre skulle se dig i "mitt" lag nästa år. Ska vi inte ta och diskutera en övergång? :-)

Lina sa...

Alla övergångsfrågor måste gå via min agent.