1 apr. 2016

Börjes is back

Förstår att det verkar som ett taffligt aprilskämt, men jag är faktiskt tillbaka – både i landet och i cyberspace. Man ska väl inte ropa hej och så vidare, men min ambition är att rycka upp mig själv en aning och samtidigt skrämma liv i bloggen.
                                                                                ***
Visste ni att det är kanonfint på Lugnet? Som att åka skidor i fjällen på påsklovet. Minus fjällen då. Elljusspåret och världscupbanorna är med några få undantag jättefina. Det var säsongens tredje pass på snö för mig i dag men kändes som det första på tio år. Skyddsparaffinet gick inte jättelätt direkt och förmodligen hade mormor hängt med, men det har väl egentligen mest akademisk betydelse. 

5 kommentarer:

Nipe sa...

Heeeeeejjjjj!

Henrik sa...

Falufjällen!

Nipe sa...

Om du garanterar snö på 10mila, kommer jag dit, hehe.

Stefan sa...

Hej!

Lina sa...

Hej Nipe!
Hej Stefan!
Klart jag kan garantera snö här i (nästan) fjällen! Kanske inte jättemycket, men i värsta fall får jag väl karva lite i frysen. Deal?