7 juni 2016

Och dom där frökenfingrarna

Har insett att jag nu för tiden knappt orkar jobba upp pulsen över 120 på rullskidor – beroende på att jag är så svag i överkroppen att jag inte klarar av att hålla en vettig teknik. I någon slags desperat försök att ändra på det var planen 4x8 minuter stakning med lite insats i dag. Och vad händer? Tja, mina frökenfingrar (med blåsor i två–tre lager) gör att jag viker ner mig efter tre intervaller. Egentligen inte så trött, men med väldigt svårt att hålla i stavarna. Jag har nog fått frökenhuvud också.

3 kommentarer:

Stefan sa...

Har du kort på Friskis? Vi kunde köra lite stak-styrka ihop.

Lina sa...

Nej, jag har inte det, men funderar på att investera i ett sommarkort. Lite draghjälp vore himla bra...

Stefan sa...

Det blir kul ju! Hör av dig så kör vi lite styrka ihop.