23 feb. 2011

Åker du Marcialonga 2012?



Är du en av dom som tänker att "man borde åka Marcialonga någon gång"?
Jag inbillar mig att det finns ganska många som skulle vilja, men sen blir det för bökigt med transport, boende och italiensk logik. Jag tänker så här:
Om det finns intresse kan jag vara reseledare, alltså boka billigt flyg, bil och boende. Utgångspunkt Falun, avresa fredag, skidtest lördag, tävling och after ski söndag, hem måndag. Banan går mest nerför (48 av 70 km), naturen är sjukt härlig och publiken har mvg allihopa. Vill man åka fort ska det gå att seeda upp sig, vill man åka som turist har man en härlig dag i spåret framför sig.
Alla fixar det. Hör av dig här eller på lina.borjes@dt.se om du vill hänga på.

4 kommentarer:

Peter Trones sa...

Jag skulle nog kanske eventuellt vara intresserad. Kan nog alltid få med det andra failet också.

tomp sa...

Jag är på.

Lina sa...

So far 10 på intresselistan. Kul! Men var är brudarna?

Ulrika och Mina sa...

Vi är på!! Två tjejer i Stockholm, kan ni hämta upp osss där?