13 apr. 2013

Benstyrka (utan rullator)

 
Har i princip bara ägnat mig åt död mans position efter misären tidigare i veckan, så jag tyckte faktiskt att jag förtjänade att få göra något kul i dag. Inne lockade mest, så jag hamnade på ett spinning medel tema benstyrka-pass, något som enligt chauffören Johan låg "lite utanför friskis ramar". Och visst var det annorlunda. 6x3.45 på under 50 i kadens (!) och två intervaller på 11 resp 9 minuter i normal och ganska hög kadens. Tror att jag lyckades hitta ganska rätt, blev ordentligt trött men inte tvärstum. Det var faktiskt roligare än vad jag trodde, kanske för att det kändes bra? Bäst av allt var ändå det här:
När det blir dags för mig hoppas jag också rulla ner till friskis för att köra skiten ur mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att det kändes bra:) bra jobbat av alla inblandade. välkommen åter! / Johan.