7 juni 2013

Problemlösning

Har jag berättat om mitt nya projekt? Det som jag kallar för "Lägg av med att vara klen och långsam och missnöjd"? Jag har ju gnällt nu en evighet på att allt känns så dåligt, men det verkar inte göra saken speciellt mycket bättre. Därför har jag tänkt prova att angripa problemet från ett annat håll. I dag, till exempel, vågade jag mig ut med två riktiga snabbingar (se bildbevis ovan). Det kändes faktiskt inte jätteuselt, så kanske finns det hopp trots allt. To be continued.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför ser det alltid ut som att jag skitit på mig när jag åker rullskidor???
Men den här gången slås nog alla bloggläsare av min sjukt sargade armbåge så åkstilen tänker nog inte så många på.

/Staffas

Leif_A sa...

Inte snällt Lina, du har skickat "vara klen och långsam och missnöjd" till grannporten. Tack :-(

Fast å andra sidan tror jag att jag redan hade den känslan. Vi har kanske dåliga vibbar i gatan.

Lina sa...

Men förlåt, Staffas!
Jag skulle ju redigera bort skrubbsåret, men glömde... Nu kommer du säkert bli helt nedringd av sensationspressen.

Lina sa...

Och förlåt, Leffe, också.
Det var verkligen inte meningen att skicka förbannelsen över gården. Å andra sidan satt det bara i lite mer än ett halvår för mig, så efter jul kommer det säkert att kännas bättre.