5 juni 2012

Funbeat-testet: Halvvägs!

När jag testade zumba bad jag en tjej knäppa lite kort.
Jag har testat 50 träningsformer nu, och tycker att det är på plats med en liten avstämning. Det går inte så fort, men jag tycker att det går rätt bra. Jag slingrar mig inte så mycket, men det kan bli bättre. Jag har träffat otroligt många trevliga människor och hamnat på många ställen där jag aldrig skulle ha satt min fot annars. Jag har fått många aha-uppleveser och sammanfattningsvis är det faktiskt skitkul.

Det här har varit roligast:
#45 – TMI
#20 – Klättring
#40 – Crossfit

Det här har varit jobbigast:
#39 – Tabataintervaller
#12 – Löpning trappor
#18 – Coopertest

Det här är jag mest stolt över att ha vågat genomföra:
#29 – "Dressyr"
#42 – Poledance
#31 – Skidskytte

Det här har varit bästa aha-upplevelserna:
#36 – Flowin
#16 – TRX
#33 – Vattengympa

Det här kommer jag aldrig göra igen:
#9 – Burning beats

Bara 50 kvar nu, alltså. Jag tar gärna emot tips på hur jag ska bränna av dem på bästa sätt. Här är en förklaring till vad det här är.

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Tycker mig känna igen den där tjejen... :-)
Vad häftigt att du nu har testat 50olika träningsformer, det är ju jättemånga! och tänk när du kommer upp i 100! Imponerande!

Lina sa...

Kajsa, hoppas att du inte tar illa upp, tycker själv att bilden är jättehärlig. (Och gissa om jag blev förvånad när jag hittade den i kameran!)
Tack, det är faktiskt kul att tvinga sig ur bekvämlighetsbubblan. Jag har blivit så mycket modigare på bara några månader. Prova gärna hemma!

Kajsa sa...

Nej, absolut inte. Det är bara roligt! Visade bilden för fotografen, först kände hon inte igen sig själv men när jag berättade om när det var osv. så mindes hon det :-)