28 juli 2012

Vildmarksmilen 2012

 
 
 
 
 
Sprang Vildmarksmilen i Hemlingby i dag. Velade länge om jag skulle anmäla mig till 10 eller 15, men eftersom varken jag eller benen var i någon vidare form var det nog rätt att ta den korta banan.  Blev inte speciellt trött, men orkade inte öka heller. Fick gå på upploppet. Men arrangemanget var trevligt. Precis som i Vansbro var det nästan lite för bra väder, det var trångt i början, sen var banan fin men ganska ovild. Dom som sprang 15 kilometer såg dock ut att ha gjort en Stångtjärn, men med gyttja.
Ja, ja. Det är väl bara att bryta ihop och komma igen. Fler kort här.

4 kommentarer:

Grannen sa...

Jag vill ogärna klaga, men faktum är att man inte ser fler kort när man klickar "här"? För övrigt var det bra lubbat av dig och du behöver absolut inte bryta ihop! (bara synd att du inte fick det pris du borde ha haft)

Lina sa...

Ooops, nu ska bildlänken funka.

Grannen sa...

Tack, nu ser jag!

André sa...

Haha, där står ju jag, på första bilden med salomon skorna :)